Dzierżawa urządzenia wielofunkcyjnego w Podlaskim Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Białymstoku
Siedziba Podlaskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Białymstoku
Oferta powinna być przesłana do 18.12.2023 r. do godz. 10.00 na adres poczty elektronicznej zp@pwomp.wrotapodlasia.pl.
Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego oraz świadczenie usługi serwisowo-eksploatacyjnej zapewniającej utrzymanie dzierżawionego urządzenia w stanie pełnej gotowości na potrzeby Podlaskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Białymstoku.
Wykonawca zainstaluje dostarczone urządzenie wraz z kompletnym wyposażeniem niezbędnym do prawidłowej pracy w siedzibie Zamawiającego.
Zamawiający gwarantuje wyłącznie pomieszczenie, dostęp do sieci elektrycznej, dostęp do sieci teleinformatycznej oraz papier kserograficzny.
Zamawiający szacuje, że w okresie trwania Umowy będzie wykonywał na dzierżawionym urządzeniu 40000 kopii/druków monochromatycznych (min 3000 miesięcznie)
Podana liczba kopii/wydruków jest jedynie wartością orientacyjna służącą przygotowaniu w pełni porównywalnych ofert. Podana ilość kopii jest wartością szacunkowa i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zapewni utylizację zużytych części i pojemników po materiałach eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji urządzenia.
Wykonawca przed uruchomieniem urządzenia przedstawi Zamawiającemu oświadczenie, że urządzenie przeszło gruntowną konserwację oraz przegląd.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia
- Funkcje skanera (co najmniej)
skanowanie FTP, e-mail, SMB, USB
2. Wyposażenie (co najmniej):
- podajnik boczy, skanowanie, drukowanie i kopiowanie dwustronne,
- automatyczny podajnik oryginałów
- rozdzielczość kopiowania co najmniej 600 x 600 dpi
- format drukowania A4, A3
- format skanowania A4. A3
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- Cena - 80%
- Czas reakcji serwisowej - 20%
- czas reakcji serwisowej w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia - 20 pkt
- czas reakcji serwisowej w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia - 15 pkt
- czas reakcji serwisowej w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia - 10 pkt
- czas reakcji serwisowej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia - 5 pkt
- czas reakcji serwisowej w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia - 0 pkt
UWAGA: Jeżeli wykonawca nie wskaże czasu reakcji serwisowej. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca oferuje najdłuższy czas reakcji serwisowej. Maksymalny czas reakcji serwisowej to 5 dni roboczych od zgłoszenia
Ofertę można sporządzić w formie dokumentu podpisanego elektronicznie i przesłać na adres poczty elektronicznej: zp@pwomp.wrotapodlasia.pl
a) ofertę można sporządzić w formie dokumentu podpisanego elektronicznie i przesłać na adres poczty elektronicznej zp@pwomp.wrotapodlasia.pl lub
b) ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów i przesłać na adres poczty elektronicznej zp@pwomp.wrotapodlasia.pl
Jan Leszczyński, tel. 85 664 78 10, e-mail: jan.leszczynski@pwomp.wrotapodlasia.pl
Monika Mazek-Sobotko, tel. 85 664 78 10, e-mail: mmsobotko@pwomp.wrotapodlasia.pl
Warunki konieczne:
- Umowa zostanie zawarta na 12 miesięcy od 01.01.2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.
- Projekt umowy zawiera wszystkie czynności serwisowe (przeglądy okresowe i naprawy) oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru ksero) i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzenia w zamian za regularne wnoszenie przez Zamawiającego opłaty stałej oraz opłaty obliczeniowej na podstawie ilości wykonywanych kopii (wydruków) jednostronnych formatu A4 powyżej określonego limitu miesięcznego
- Koszty związane z dostawa, instalacja i podłączeniem urządzenia oraz związane z późniejszą eksploatację (serwis + konserwacja) pokrywa Wykonawca