Dzierżawa urządzenia wielofunkcyjnego

Znak sprawy: AG.2.22.2.2023
Przedmiot zamówienia:

Dzierżawa urządzenia wielofunkcyjnego w Podlaskim Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Białymstoku

Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2024 roku do 31.12.2024
Miejsce realizacji zamówienia:

Siedziba Podlaskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Białymstoku

Miejsce i termin złożenia oferty:

Oferta powinna być przesłana do 18.12.2023 r. do godz. 10.00 na adres poczty elektronicznej zp@pwomp.wrotapodlasia.pl.

Opis przedmiotu zamówienia::

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego  oraz świadczenie usługi serwisowo-eksploatacyjnej zapewniającej utrzymanie dzierżawionego urządzenia w stanie pełnej gotowości na potrzeby Podlaskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Białymstoku.

Wykonawca zainstaluje dostarczone urządzenie wraz z kompletnym wyposażeniem niezbędnym do prawidłowej pracy w siedzibie Zamawiającego.

Zamawiający gwarantuje wyłącznie pomieszczenie, dostęp do sieci elektrycznej, dostęp do sieci teleinformatycznej oraz papier kserograficzny.

Zamawiający szacuje, że w okresie trwania Umowy będzie wykonywał na dzierżawionym urządzeniu 40000 kopii/druków monochromatycznych (min 3000 miesięcznie)

Podana liczba kopii/wydruków jest jedynie wartością orientacyjna służącą przygotowaniu w pełni porównywalnych ofert. Podana ilość kopii jest wartością szacunkowa i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zapewni utylizację zużytych części i pojemników po materiałach eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Wykonawca przeprowadzi szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji urządzenia.

Wykonawca przed uruchomieniem urządzenia przedstawi Zamawiającemu oświadczenie, że urządzenie przeszło gruntowną konserwację oraz przegląd.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia

  1. Funkcje skanera (co najmniej)
  • skanowanie FTP, e-mail, SMB, USB

    2. Wyposażenie (co najmniej): 

  • podajnik boczy, skanowanie, drukowanie i kopiowanie dwustronne,
  • automatyczny podajnik oryginałów
  • rozdzielczość kopiowania co najmniej 600 x 600 dpi
  • format drukowania A4, A3
  • format skanowania A4. A3
Kryteria wyboru ofert:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

  1. Cena - 80%
  2. Czas reakcji serwisowej - 20%
  • czas reakcji serwisowej w ciągu 1 dnia roboczego od zgłoszenia - 20 pkt
  • czas reakcji serwisowej w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia - 15 pkt
  • czas reakcji serwisowej w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia - 10 pkt
  • czas reakcji serwisowej w ciągu 4 dni roboczych od zgłoszenia - 5 pkt
  • czas reakcji serwisowej w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia - 0 pkt

UWAGA: Jeżeli wykonawca nie wskaże czasu reakcji serwisowej. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca oferuje najdłuższy czas reakcji serwisowej. Maksymalny czas reakcji serwisowej to 5 dni roboczych od zgłoszenia

Termin płatności: Termin płatności faktury wynosi 30 dni od dnia jej wpłynięcia do Zamawiającego
Sposób przygotowania oferty:

Ofertę można sporządzić w formie dokumentu podpisanego elektronicznie i przesłać na adres poczty elektronicznej: zp@pwomp.wrotapodlasia.pl

a) ofertę można sporządzić w formie dokumentu podpisanego elektronicznie i przesłać na adres poczty elektronicznej zp@pwomp.wrotapodlasia.pl lub

b) ofertę można złożyć jako skan podpisanych dokumentów i przesłać na adres poczty elektronicznej zp@pwomp.wrotapodlasia.pl

Osoba upowazniona do kontaktu z wykonawcami::

Jan Leszczyński, tel. 85 664 78 10, e-mail: jan.leszczynski@pwomp.wrotapodlasia.pl

Monika Mazek-Sobotko, tel. 85 664 78 10, e-mail: mmsobotko@pwomp.wrotapodlasia.pl

 

Dodatkowe informacje:

Warunki konieczne:

  1. Umowa zostanie zawarta na 12 miesięcy od 01.01.2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.
  2. Projekt umowy zawiera wszystkie czynności serwisowe (przeglądy okresowe i naprawy) oraz dostawy materiałów eksploatacyjnych (z wyjątkiem papieru ksero) i części zamiennych niezbędnych do prawidłowej pracy urządzenia w zamian za regularne wnoszenie przez Zamawiającego opłaty stałej oraz opłaty obliczeniowej na podstawie ilości wykonywanych kopii (wydruków) jednostronnych formatu A4 powyżej określonego limitu miesięcznego
  3. Koszty związane z dostawa, instalacja i podłączeniem urządzenia oraz związane z późniejszą eksploatację (serwis + konserwacja) pokrywa Wykonawca
Załączniki: Formularz ofertowy
Data złożenia oferty: